خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت و هر گونه فروش در سایت های دیگر قابل پیگیری خواهد بود.
- دسترسی به فایل محصول به صورت مادامالعمر
- ۶ ماه پشتیبانی کاملا رایگان و تضمین شده
رساله مرکز سماع رقص های آئینی | مرکز اموزش رقص
فهرست مطالب رساله مرکز سماع رقص های آئینی
چکیده رساله مرکز سماع رقص های آئینی : ۱
۱-۱- بیان مسئله تحقیق: ۲
۲-۱- هدف تحقیق: ۴
۳-۱- اهمیت موضوع: ۵
۴-۱- سابقه پژوهش های انجام شده در زمینه موضوع پروژه و جنبه نوآوری پروژه: ۶
۵-۱- روش تحقیق و چگونگی انجام آن: ۷
۶-۱- محل سایت و اهمیت انتخاب آن: ۸
۱-۲- مقدمه ۹
موسیقی و رقص: ۱۱
رقص و ارتباط باخدایان: ۱۳
نتیجه گیری : ۱۵
۲-۲- تعریف رقص ۱۶
انواع هنر رقص ۱۷
۱-۱-۲-۲- رقص باله ۱۸
۱-۱-۱-۲-۲-انواع رقص باله ۲۰
ردهبندی رقصندگان باله ۲۰
باله در دنیا ۲۲
باله در ایران ۲۲
۲-۱-۲-۲- رقص فولکلر یا رقص سنتی و یا رقص ملی ۲۳
۱-۲-۱-۲-۲- انواع رقص های فولکلوریک ۲۴
۱-۱-۲-۱-۲-۲- رقصهای آذربایجانی ۲۵
لیست انواع رقصهای فولکلوریک قدیمی آذربایجانی ۲۶
رقص آستا قاراباغی ۲۷
رقص آسما کسمه ۲۷
رقص آغیر قاراداغی ۲۷
رقص توراجی ۲۷
رقص جیرانی ۲۸
رقص یاللی ۲۹
لیست انواع رقصهای فولکلوریک معاصر آذربایجانی ۳۰
۲-۱-۲-۱-۲-۲- رقص گرجی ۳۳
رقص هنری کلاسیک در سال ۱۹۴۷ ۳۷
۴-۱-۲-۱-۲-۲- فولکلوریکو ۳۸
۵-۱-۲-۱-۲-۲- فلامنکو ۳۹
۳-۱-۲-۲- رقص بالروم ۴۱
۱-۶-۱-۲-۱-۲-۲- تاریخ رقص در ایران ۴۴
رقص تکی بر روی لوحه سنگی از شوش ۴۶
رقص با «سماچه» از تپه یحیی ۴۸
نمونه دیگر رقص باسماچه از تخت جمشید ۴۹
رقص سه نفریی از تل تیموران ۵۲
رقص دیگر از تل تیموران ۵۳
نمایش رقص در سر پرچم ۵۴
رقص خدایان در آسمان ۵۵
۲-۶-۱-۲-۱-۲-۲- رقص در نواحی ایران ۵۶
رقص در عشایر ۵۶
گیلان ۵۷
مازندران ۵۸
کردستان ۵۹
لرستان ۶۲
سواحل جنوبی ۶۴
آذربایجان ۶۵
رقص یاللی ۶۷
۳-۶-۱-۲-۱-۲-۲- رقص در عشایر ۶۹
۴-۶-۱-۲-۱-۲-۲-رقص در ایل قشقایی ۷۲
۵-۶-۱-۲-۱-۲-۲- رقص در ایل بختیاری ۷۳
۶-۶-۱-۲-۱-۲-۲- موسیقی و رقص در ایل بویراحمد ۷۵
۴-۱-۲-۲- رقص سماع ۷۶
۱-۴-۱-۲-۲- زندگی نامه مولانا ۷۸
۲-۴-۱-۲-۲- موزه مولانا ۷۹
۳-۴-۱-۲-۲- مبانی فلسفی، اصول اساسی و عرفانی رقص مولانا ۸۱
۴-۴-۱-۲-۲- مراحل رقص سماع ۹۱
۳-۲- انواع ساختمان ها ۹۴
۱-۳-۲- نمونه های موردی ۹۶
بستر شناسی ۱۱۹
۲-۱-۳- وجه تسمیه ۱۲۴
۴-۱-۳-بلایای طبیعی ۱۲۶
۵-۱-۳-ویژگی های اقلیمی ۱۲۷
۱-۵-۱-۳- شدت و جهت تابش نور ۱۲۷
۲-۵-۱-۳-درجه حرارت و میزان بارندگی ۱۲۸
۳-۵-۱-۳-جهت وزش باد ۱۲۹
۲-۳- در مقیاس منطقه ۱۳۰
۱-۲-۳- معرفی منطقه یک ۱۳۰
۲-۲-۳- مشخصات جغرافیایی ۱۳۳
۳-۲-۳- ویژگی های جمعیتی ۱۳۴
۴-۲-۳- ویژگی های فرهنگی ۱۳۴
۶-۲-۳- ویژگی های اقتصادی ۱۳۴
۱-۳-۳- سلسله مراتب دسترسی ۱۳۶
۱-۱-۳-۳-دسترسی های اصلی ۱۳۶
۲-۱-۳-۳- دسترسی های فرعی ۱۳۷
۲-۳-۳- همسایگی ها ۱۳۸
۲-۲-۳-۳- نقاط شاخص ۱۳۹
۴-۳- در مقیاس سایت ۱۴۱
۱-۴-۳- دسترسی های اطراف سایت ۱۴۱
۲-۴-۳- همسایگی اطراف سایت ۱۴۱
۱-۲-۴-۳- مصالح و فرم ۱۴۱
۳-۴-۳- خط آسمان ۱۴۲
۴-۴-۳- هندسه زمین ۱۴۴
۵-۴-۳- دید و منظر ۱۴۶
۱-۵-۴-۳- دید اطراف به سایت ۱۴۶
۲-۵-۴-۳- دید سایت به اطراف ۱۴۷
۱-۴-۳-امکان سنجی ورودی ها ۱۴۸
۱-۴- معماری و فن ساختمان مرکز هنرهای نمایشی ۱۵۰
۱-۱-۴-طراحی ساختمان ۱۵۱
۲-۱-۴-ارتباط بین عملکردها ۱۵۲
۳-۱-۴- استراتژی انرژی ۱۵۲
۴-۱-۴- تأسیسات مرکز هنرهای نمایشی ۱۵۳
۱-۴-۱-۴- سیستم های حرارتی و برودتی ۱۵۳
۲-۴-۱-۴- برق ۱۵۴
۳-۴-۱-۴- تجهیزات نظافت ۱۵۵
۵-۱-۴- حفاظت و امنیت ۱۵۶
۲-۵-۱-۴-آتش سوزی ۱۵۸
۳-۵-۱-۴- نور ۱۶۰
روانشناسی نور: ۱۶۲
۴-۵-۱-۴- دستگاه تهویه ۱۶۳
۵-۵-۱-۴- گرمایش ۱۶۴
۶-۱-۴- عایق گیری صدا و کنترل صدا ۱۶۴
۲-۴- عرصه بندی به اعتبار بازدیدکننده ۱۶۶
۳-۴- عرصه بندی به اعتبار عملکرد ۱۶۶
عرصه نمود ه ها ۱۶۷
۴-۴- فضاها ی نمایشی ۱۶۷
۱-۴-۴- تحلیل ترافیکی و تدوین ابعاد کلیدی نمایشگاه : ۱۶۷
۵-۴- انگیزه های روانی و واکنش های ملازم با حرکت ۱۷۱
۶-۴- فضاهای مرکز هنری: ۱۷۲
۱- تالار ورودی: ۱۷۲
۲- مرکز ارتباطات و اطلاعات: ۱۷۳
۳- اتاق کنترل مراقبت های امنیتی: ۱۷۳
۴- تالارهای نمایش: ۱۷۳
نحوه ارائه آثار در تالارهای نمایش: ۱۷۴
فضاهای ارتباطی: ۱۷۵
غرفه های فروش محصولات فرهنگی: ۱۷۶
بخش آموزش: ۱۷۶
کتابخانه: ۱۷۷
نمایشگاه های موقت: ۱۷۸
انبارها : ۱۷۸
۷-۴- برنامه فیزیکی طرح ۱۹۱
برنامه فیزیکی طرح ۱۹۲
روند طراحی ۱۹۸
نتیجه گیری: ۲۱۵
منابع ۲۱۶
سایت ها: ۲۱۷
رساله مرکز سماع رقص های آئینی
30,000 تومان
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.