خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت و هر گونه فروش در سایت های دیگر قابل پیگیری خواهد بود.
- دسترسی به فایل محصول به صورت مادامالعمر
- ۶ ماه پشتیبانی کاملا رایگان و تضمین شده
دانشکده گردشگری با رویکرد برنامه ریزی معماری در رابطه با تسهیلات مرکزی دانشگاه
مطالعات دانشکده گردشگری با رویکرد برنامه ریزی
فهرست مطالب
فصل اول : کلیات مطالعاتی طرح
۱-۱- مقدمه —————————————————— ۲
۱-۲- ساختار رساله ———————————————— ۱۵
فصل دوم : ادبیات موضوع ؛ مبانی نظری و مصادیق
مطالعات دانشکده گردشگری با رویکرد برنامه ریزی
۲-۱- مقدمه—————————————————– ۱۷
۲-۲-مبانی گردشگری ———————————————- ۱۷
۲-۳- پدیده شناسی و گردشگری —————————————- ۱۹
۴-۲- رابطه گردشگری با مفاهیمی چون فراغت و تفریح———————— ۲۰
۲-۵- گردشگری و فضای شهری ————————————— ۲۱
۲-۶- تفرج در طبیعت و محیط های طبیعی——————————— ۲۲
۲-۷- شهر و گردشگری ———————————————- ۲۳
۲-۷-۱- کاربری های گردشگری شهری———————————– ۲۶
۲-۷-۲- گردشگری شهری و فضای شهری———————————۲۷
۲-۷-۳- عناصر و فرصت های گردشگری شهری —————————– ۳۰
۲-۷-۴- فرهنگ و گردشگری شهری ————————————-۳۲
۲-۸- عوامل و اجزای موثر بر تجربه گردشگری —————————– ۳۳
۲-۹- پایداری —————————————————- ۳۵
۲-۱۰- گردشگری پایدار———————————————-۳۵
۲-۱۰-۱- اهداف گردشگری پایدار————————————— ۳۶
۲-۱۱- گردشگری و سرمایه ——————————————-۳۷
۲-۱۲- گردشگری فرهنگی ——————————————- ۳۹
۲-۱۳- گردشگری شهری ———————————————۴۲
۲-۱۴- گردشگری روستایی——————————————- ۴۴
۲-۱۵- طراحی با توجه کیفیت محیطی————————————- ۴۶
۲-۱۵-۱- خوانایی ————————————————- ۴۸
۲-۱۵-۲- سرزندگی————————————————-۴۸
۲-۱۵-۳- هویت————————————————– ۴۹
۲-۱۵-۴- زیبایی————————————————— ۵۰
۲-۱۵-۵- مقیاس و تناسب ——————————————– ۵۱
۲-۱۵-۶- غنای حسی ———————————————– ۵۲
۲-۱۵-۷- نفوذپذیری ———————————————– ۵۲
۲-۱۵-۸- تنوع ————————————————— ۵۳
۲-۱۵-۹- انعطاف پذیری ——————————————– ۵۳
۲-۱۵-۱۰- ماندگاری ———————————————–۵۴
۲-۱۶- گردشگری به عنوان یک سیستم ———————————– ۵۴
۲-۱۷- عناصر گردشگری وانواع گردشگری ——————————– ۵۶
۲-۱۸- مهمترین انواع گردشگری —————————————- ۵۷
۲-۱۹- مباحث نظری ———————————————– ۵۹
۲-۲۰- دیدگاهها و مدلهای ارائه شده در زمینه سیستم گردشگری —————— ۶۳
۲-۲۰-۱- دیدگاه سازمان جهانی گردشگری ——————————– ۶۳
۲-۲۰-۲- دیدگاه گان ———————————————– ۶۵
۲-۲۰-۳- دیدگاه بریونز، تجیدا و مورالس ———————————- ۶۷
۲-۲۰-۴- دیدگاه ————————————————–۶۸
۲-۲۰-۵- دیدگاه هولدن ——————————————— ۶۹
تعاریف و مفاهیم استاندارد بخش گردشگری و میراث فرهنگی
۲-۲۲- گردشگر ————————————————— ۷۱
۲-۲۳- استراتژی قطب رشد گردشگری ———————————– ۷۴
۲-۲۴- آشنایی با دانشکده کارآفرینی هنر و گردشگری————————–۷۴
۲-۲۴-۱- اهداف دانشکده ——————————————– ۷۵
۲-۲۴-۲- ضرورت ایجاد دانشکده————————————— ۷۶
۲-۲۴-۳- اقدامات انجام شده برای ایجاد رشته های دانشکده ——————— ۷۸
۲-۲۴-۵- گروه های آموزشی دانشکده———————————— ۷۹
۲-۲۴-۶- ساختمان دانشکده —————————————— ۷۹
۲-۲۴-۷- گروه اقتصاد شهری در مقطع کارشناسی ارشد ———————— ۸۱
۲-۲۴-۸- گروه اقتصاد هنر در مقطع کارشناسی ارشد ————————– ۸۱
۲-۲۴-۹- گروه کارآفرینی فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد ——————— ۸۲
۲-۲۴-۱۰- گروه مدیریت جهانگردی در مقطع کارشناسی ارشد ——————- ۸۳
۲-۲۴-۱۱- گروه پژوهش هنر با گرایش کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت در مقطع دکتری —- ۸۴
۲-۲۵- دانشکده گردشگری مجتمع آموزش عالی بم ————————– ۸۴
۲-۲۶- دانشگاه گردشگری سمنان ————————————— ۸۷
۲-۲۶-۱- دانشکده گردشگری —————————————– ۸۷
فصل سوم : مواد و روش اجرای تحقیق
فصل چهارم : داده های تحقیق و تحلیل اطلاعات
۴-۱- اقلیم های آب و هوایی ایران
۴-۲- اقلیم خشک
۴-۳- موقعیت جغرافیایی استان کرمان
۴-۳-۱- همسایگان استان
۴-۴- وجه تسمیه استان کرمان
۴-۵- وضعیت توپوگرافی استان کرمان
۴-۶- سبک معماری بومی در کرمان
۴-۷- ویژگی های اقلیمی استان کرمان
۴-۸- نمودارهای آب و هوای کرمان
۴-۸-۱- نمودار آب و هوا
۴-۸-۲- نمودار دما
۴-۸-۳- جدول آب و هوا
۴-۹- بادهای استان کرمان
۴-۱۰- پوشش گیاهی استان کرمان
۴-۱۱- ویژگیهای جمعیتی استان کرمان
۴-۱۲- زبان در استان کرمان
۴-۱۳- دین و مذهب در استان کرمان
فصل پنجم : برنامه ریزی فیزیکی پروژه
۵-۱- امکانات مرکزی
۵-۲- تجهیزات در کلاسهای دروس اختصاصی
۵-۲-۱- فضای لازم برای هر دانشجو
۵-۲-۲- آموزشی-تئوری
۵-۳- اداری
۵-۳-۱- اتاق رئیس دانشگاه
۵-۳-۲- اتاق معاون
۵-۳-۳- مدیر گروه
۵-۳-۴- معاون آموزشی
۵-۳-۵- مالی(حسابداری)
۵-۳-۶- حراست و انتظامات
۵-۳-۷- مشاور تحصیلی
۵-۴- فضا های فرهنگی- رفاهی
۵-۴-۱- انتشارات
۵-۴-۲- بوفه
۵-۵- سالن اجتماعات
۵-۵-۱- فضای سالن
۵-۵-۲- سالن انتظار
۵-۵-۳- صندلیهای سالن کنفرانس
۵-۶- نماز خانه
۵-۶-۱- وضو خانه
۵-۶-۲- فضای نمازخانه
۵-۷- کتابخانه
۵-۷-۱- اتاق های مطالعه فردی
۵-۷-۲- سالن مطالعه
۵-۷-۳- اتاق نوار خانه
۵-۷-۴- محل برگدان
۵-۷-۵- مخزن کتاب
۵-۷-۶- محل متصدی
۵-۸- وضعیت کلی دانشکده گردشگری
۵-۸-۱- سازمان اداری
۵-۸-۲- شرح فضا
۵-۸-۳- الگوی محاسبه تعداد کلاس
۵-۸-۴- روابط عملکردی اجزا
۵-۹- برنامه فیزیکی مطالعات معماری دانشکده گردشگری با رویکرد برنامه ریزی
19,000 تومان
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.